יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

משרד עו"ד נועם קוריס ב tumblr.com

הורדות לא חוקיות מאת משרד עו"ד נועם קוריס ב tumblr.com
הורדות לא חוקיות הינן הורדות שמבוצעות באופן לא חוקי, באופן המנוגד לחוק הישראלי במדינת ישראל ובדרך כלל פוגעות בזכויות היוצרים של אותה יצירה כלפיה מבוצעים עבירות של הורדות לא חוקיות.
הורדות לא חוקיות עשויות להיות במגוון רחב של תחומים. ישנן כיום ברשת האינטרנט, אתרים רבים של הורדות לא חוקיות, תוכנות שיתוף ועוד דרכים יצירתיות על מנת להוריד את התכנים הרצויים ללא תשלום בד"כ לשום גורם.
הורדות לא חוקיות יכולות להיות בתחום של תוכנות, נפוץ מאוד כיום להוריד תוכנות כגון חלונות של חברת מייקרוסופט וכן את תוכנת האופיס שלה. לצערם של חברת מיקרוסופט ישנם אחוזים לא מבוטלים כלל של  אנשים ברחבי העולם שלא משתמשים בתוכנות שלהם בצורה חוקית ואינם משלמים למיקרוסופט  דבר על השימוש בתוכנות אילו.
אנשים רבים כיום בתעשייה הטכנולוגית טוענים כי חלק נכבד מההורדות הלא חוקיות של חברת מיקרוסופט מבוצעות בהעלמת עין לכאורה של החברה. לפי חלק מהאנשים המומחים בתחום הטכנולוגי, לו רצו חברת מיקרוסופט למנוע לחלוטין הורדה לא חוקית של תוכנות אילו היו יכולים למצוא את המנגנון האיכותי ביותר שיהיה בלתי פריץ ובכך למנוע כל  הורדה לא חוקית.
לפי דעת אנשים אילו בטכנולוגיה יש לחברת מיקרוסופט יתרון רב על החוסר בתשלום מעצם העובדה שמרבית העולם המתעסק במחשב משתמש דווקא בתוכנה שלהם ולא בשום תוכנה אחרת. הדבר גורם להם להכנסה בעקיפין, על ידי  זה שהמצב ממתג את חברת מיקרוסופט כמובילה בעולם, חברת מיקרוסופט יכולה גם בעזרת המשתמשים הלא חוקיים לשווק מוצרים שונים שלהם ולהרוויח עליהם לא מעט כגון מיקרוסופט מסנג'ר דואר אלקטרוני וכן על שימוש במנועי חיפוש מובנים.
אולם, אכן חברת מיקרוסופט דואגת לתשלום ורודפת בצורה שאינה משתמעת לשני פנים מאותם אנשים שמנסים לסחור בתוכנות לא חוקיות על מנת להרוויח, כגון חנויות מחשבים המציעות מערכת חלונות מתקדמת חינם כאשר מה שמתקין בעל החנות הוא תוכנה לא חוקית, שבוצעה על ידי הורדות לא חוקיות. כמו כן , כאשר מדובר על עסקים ולא על אנשים פרטיים, חבת מיקרוסופט עושה הכול על מנת להבטיח תשלום כגון בתי חולים, בתי ספר, מפעלים, חברות הי-טק ושאר העסקים בעולם המשתמשים במחשבים עם מערכת חלונות.
 אם נתקלתם חלילה בהאשמות מצד תובעים שונים או שאתם מעוניינים להגן על זכויותיכם כבעלי קניין רוחני חשוב מאוד להשתמש בשירות מקצועי של עורך דין מומחה בדני אינטרנט וקניין רוחני,עו"ד מומחה יעניק לכם ייעוץ ראוי וייצוג הולם להגנה על זכויותיכם. 
נועם קוריס - משרד עורכי דין ושות’ נותן שירות מקצועי של ייעוץ וליווי בדיני אינטרנט,הוצאה לפועל ותחומים רבים נוספים.
עורך דין  נועם קוריס ישמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם את השירות המקצועי והיעיל ביותר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה