יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

ענישה גופנית כשיטת חינוך מאת משרד עו"ד נועם קוריס ושות'...

בס"ד       

ענישה גופנית כשיטת חינוך

מאת מאיר סגל ממשרד עו"ד נועם קוריס ושות'

ענישה גופנית כלפי ילדים, השפלתם או ביזוי כבודם כשיטת חינוך, הוא נוהג פסול.
ענישה - מה ששנוא עליך, אל תעשה לתלמידיך 

חדש: רישום חברה עם הון מניות בביטקויין
נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/23105">קונסטנטין לויטנסקי</a>

בשלב הקמת חברה (ישראלית או חברה זרה) יש לקבוע הון מנייתי לכל חברה ולהמיר הון זה במניות. כך שווי חברה נקבע לפי שווי המניות שלה. ברוב המקרים, כאשר מדובר בחברה ישראלית, הון המניות נקבע בשקלים חדשים. חברה בחו"ל תירשום הון מניות בדולרים או באירו (ברוב המקרים). אך השבוע חלה תפנית היסטורית כאשר "האי מאן", שהינו מרכז פיננסי מוביל באירופה ויישות כלכלית נפרדת מבריטניה הגדולה, הכריז כי רשם חברה ברשם החברות כאשר כל הונה רשום במטבע הוירטואלי - ביטקויין.
מדובר במהלך היסטורי שמשנה את התפיסה לגבי המטבע הוירטואלי הגדול בעולם שנוצר רק בשנת 2009 ומאז, היקף הסחר במטבע רק גדל וצומח.
מטבע הביטקוין אינו שייך למדינה כלשהי ואינו מוחשי. הוא למעשה סידרה של קודים ייחודיים מוצפנים שאין אפשרות לשכפלם. הביטקוין אינו מקובל כמטבע רציני בכל המדינות המובילות ורבים אינם מייחסים לו חשיבות גדולה וחושבים כי מדובר בטרנד חולף. אך הפעולה שנקטו באי מאן, מעידה על החשיבות הגדולה שרואים קברניטי הממשלה באי.
האי מאן, משמש כמרכז פיננסי תחרותי באירופה ומאפשר לחברות זרות ליהנות ממס חברות אפסי ( 0% מס חברות). התחרות בין המרכזים הפיננסים השונים, מאלצים מדינות ומרכזים פיננסים להיות יצירתיים ולנסות למשוך אליהם כמה שיותר "נישות" של חברות מסוגים שונים. מטרת הפעולה של ממשלת האי מאן, היא להפוך למרכז הפיננסי המוביל במטבע הביטקויין בכל העולם.
מנכ"ל המשרד לפיתוח כלכלי בינלאומי באי מאן, אמר כי הוא "מודע היטב לסיכונים בביטקויין ובמטבעות וירטואלים אחרים, אך גם לפוטנציאל הרב שגלום במטבעות אלו. אנו מכירים את כל הבעיות שסבבו סביב פעילויות במטבעות וירטואליים אך גם מזהים שוק חדש וטכנולוגיה מרתקת ומוכנים לקבל חברות המבקשות לחקור טכנולוגיה חדשנית זו".באי מאן גם ערכו וועידה בינלאומית גדולה שעסקה אך ורק במסחר במטבעות וירטואלים. הצלחת הוועידה ומספר המבקרים הרב, היתה חלק חיובי בקבלת ההחלטה לאפשר רישום חברות באמצעות ביטקויין בלבד.
רישום חברות בחו"ל הינו תהליך מורכב ומצריך יידע רב ולכן חשוב מאד להתייעץ עם מומחים לפני רישום החברה.

מנהל לקוחות בחברת קומפני אקספרס ישראל שהיא הסניף ישראלי של COMPANY EXPRESS GROUP המתמחה בפתיחת חברות בחו"ל במגוון מדינות בעולם ופתיחת חשבון בנק בחו"ל במגוון בנקים בינלאומיים: www.com-exp.co.il

מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=170524'> articles.co.il</a>
האמור אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי
אודות משרד עו"ד נועם קוריס ושות'
·          
מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד 
נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד 
נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס

·                     עו"ד נועם קוריס בפייסבוק
·                     עו"ד נועם קוריס ביוטיוב
·                     עו"ד נועם קוריס בטוויטר
·                     עו"ד נועם קוריס בגוגל פלוס
·                     עו"ד נועם קוריס, קבוצת עורכי דין בפייסבוק
·                     עו"ד נועם קוריס ב pinterest.com
·          




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה